Home | Diensten en Producten |

Klant tevredenheids onderzoeken (KTO)

Klant tevredenheidsonderzoek (KTO) is een nuttig instrument voor feedback en zelfevaluatie. De uitkomsten onderzoeken onder uw leerlingen, ouders en personeel kunnen gebruikt worden om de kwaliteit en het beleid van een school te bewaken en te verbeteren

Tevredenheids onderzoeken gratis testen ?

Indien u de onderzoek module GRATIS wilt uitproberen is dit uiteraard mogelijk.

Zodra u ons uw gegevens heeft toegestuurd zullen wij een gebruikers account aanmaken waardoor u in staat bent alle functionaliteiten van de onderzoeks module gedurende een bepaalde periode uit te proberen zonder verdere beperkingen.

Gekwalificeerde en ervaren onderzoekers van school-software voeren tevredenheidsonderzoeken uit onder ouders, leerlingen, personeel en directie/bestuur van onderwijs instellingen. Daarbij wordt een zeer overzichtelijke rapportage aangeleverd, waarbij aandachtspunten in één oogopslag duidelijk worden.

School-software heeft standaard vragenlijsten, maar werkt altijd vanuit de specifieke wensen van de school. Er kunnen dus altijd extra vragen gesteld worden of met een gehele eigen vragenlijst gewerkt worden. Onlinevragenlijsten.nl is speciaal ontwikkeld voor respondenten, zodat zij snel en gemakkelijk online de vragenlijsten in kunnen vullen.

De tevredenheidsonderzoeken worden aangeboden in een ‘Standaard’ en een ‘Professional’ variant.

Standaard KTO:

  • Intakegesprek
  • Onderzoek onder de doelgroepen ouders, leerlingen en personeel
  • Wachtwoord voor respondenten om de vragenlijst online in te vullen
  • Volledig geautomatiseerde verwerking van de resultaten
  • Rapportage met alle resultaten
  • Indien mogelijk trendanalyse en benchmark binnen en/of buiten de eigen stichting. Uw gegevens worden behouden in onze datatool, waarbij deze gebruikt kunnen worden voor verdere trendanalyses.
  • Helpdesk

Professional KTO:

  • Standaard variant, plús
  • Een uitgebreide analyse van de resultaten door onze gekwalificeerde onderzoekers; een uitdieping van de resultaten en prioriteitstelling van aandachtspunten
  • Conclusies
  • Vergelijking van de resultaten (indien mogelijk) met het vorige onderzoek; zijn eerdere aandachtspunten verbeterd of verslechterd ten opzichte van het vorige onderzoek?
  • Rapport zowel digitaal als in een gebonden papieren versie
Schermvoorbeelden

Extra mogelijkheden
Ons uitgangspunt is dat wij ons aan uw wensen aanpassen. Wij staan overal voor open en denken graag met u mee. Heeft u een wens of idee? Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden!
Voorbeelden van extra mogelijkheden zijn:

  • Tevredenheid onderzoek onder bestuur/directie
  • Onderzoek op papier of telefonisch
  • Workshops naar aanleiding van de conclusies uit de onderzoeken, waarbij het doel is om tot concrete actiepunten te komen
  • Een behoeftepeiling buitenschoolse opvang
  • Een schoolkeuze onderzoek onder de potentiële doelgroep

Om deze pagina te bekijken heeft u minimaal Flash Player 9 nodig, klik hier om deze te downloaden